Shoes is MY best friend!

Datum:2009-07-24 / Tid:22:00:37
   

Tihi! Det är som att en osynlig liten tomte sitter på min axel och säger "åh snygga skor, köp köp köp" och ibland, bara ibland givetvis, förvandlas jag då till en viljelös nickedocka som tänker mekantiskt "min storlek, check, kassan, check" och så poff har jag köpt 5 par skor utan att veta hur de egentligen hände. Händer de er någon gång? Hoppas det.

De tre första paren köpte jag när jag va i Luleå med mami förra veckan. De första paret är då mina nya supersköna vandringskängor som jag ska inviga (inviga och inviga, måste ju gå in dom lite innan annars finns de en risk att jag inte har några fötter kvar när de blir september) nu i augusti när jag och Angelica ska "bestiga" (kan inte kalla det bestiga riktigt när man bara går, men låter lite fränare med bestiga) kebne. Sen de två därefter köpte jag också i Luleå, Maxi och Scorett. De gula har jag beställt hem, fick först ett par (som jag berättat om tidigare) som var alldeles för stora men så fick jag dessa i rätt storlek igår.

Vad tycks? Kom igen, håll med om att de är snygga nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback