"Skott mot svensktrupp i Afghanistan"

Datum:2009-07-22 / Tid:23:26:47
Det är ingen rubrik som jag vill se på Aftonbladet i nuläget när jag inte hört Pers röst på cirka 4 dagar. Men ja, så här ser en utav deras rubriker ut idag på nätupplagan. De gick nog inte bara en iskall rysning längst ryggraden när jag såg de utan minst tjugo. Jag blir heller inte lugnare av att ingen blev skadad, visst det är ju himla bra, för det är ju ändå riktigt konstigt att inte Per har hört av sig och han lär ju ha en väldigt bra orsak också. Men jag vill veta varför nu, inte imorgon, nu! Jag håller på att oroa ihjäl mig känns de som.

Per, om du nu mot förmodan läser de här så ring mig omgående! Om du nu inte vill att din älskade flickvän ska lägga sig ner och avlida i magsår eller hjärtstopp inom den närmsta framtiden, för jag lovar dig, om inte din sammetslena röst når mitt öra snart så kan det inträffa. Uppfattat? (kanske en term som biter på dig)

Djup suck.


Kom hem och kyss mig..

Kommentarer
Anonym

http://swecon-fs17.blogspot.com/

2009-07-23 / 12:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback