Update: tält.

Datum:2009-07-08 / Tid:16:01:10
Åh tältet var så himla fint, och jäkla enkelt att sätta upp! Nu längtar jag verkligen tills Per kommer hem och vi får använda de på riktigt. Tyvärr glömde jag att ta några bilder men mamma tog en med sin mobil så får väl höra om hon inte kan skicka över den till mig sen så ni också får se.

Nä nu ska jag äta en kiwi, slappa lite till i soffan och sen cykla upp mot jobbet. Idag ska jag ha intro med Angelica så de känns extra roligt att åka till jobbet och veta att man slipper stå där ensam hela kvällen. Sen när jag kommer hem så ska jag städa de sista och skura, sen är lägenheten i tipp topp.

Ha en fin kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback