Vadå, jag gillar dior.

Datum:2009-07-24 / Tid:22:14:01
Jag har en last (som om ni inte redan visste) och de är ju först och främst skor då (de blev kanske lite väl tydligt i mitt föregående inlägg) men sen är de ju de här med Christian Dior. Jag och de märket är som Brangelina, handen i handsken, ja ni fattar galoppen. I love it! Varför? Enkelt, jag blir aldrig besviken! Visst, priserna gör mig emellanåt mordisk men de får man ta, ett tag till åtminstone. Men kvaliteten skulle jag aldrig någonsin klaga på..

Till saken, häromdagen när jag var hemma hos Mikkis så ville hon låna mitt smink och klart hon fick det. Efter ett tag så ser hon sådär fundersam ut och så utbrister hon "alltsååå, har du bara dior-smink?" Till saken hör väl att Mikkis inte är någon flickflicka och bryr sig inte riktigt om sånt där med märken och så. De va i allafall himla roligt! De va nästan obetalbart när jag sedan tog fram mina dior-stilletter som jag också hade med mig, då skakade hon bara på huvudet.

Tihi..

Dessa grejer köpte jag häromdagen i allafall, eller mascaran fick jag faktiskt av snälla mami och nagelacket fyndade jag på rean. Behöver jag säga att jag älskar detta bubbelgums-lacket? Nä, trodde väl inte det..

 

Kommentarer
Anonym

Gah den där mascaran är gudomlig! :)

2009-07-24 / 22:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback