Vilken härlig dag..

Datum:2009-07-10 / Tid:15:55:55

.. Eller hur? Känner ni inte det? För mig började dagen lite sådär och då var jag helt säker på att de va kört, men icket. Efter en liten snabbrast med Angelica på jobbet så var jag topp igen! Hon är verkligen en helt underbar människa och de känns som att jag känt henne i flera år, de är så himla trevligt när de är så. Imorgon ska vi nog gå och ta en fika på stan så vi får träffas lite utanför jobbet också.

Nåja, efter jobbet så gick jag och åt lunch med mami och papi. Jag ringde även till de andra jobbet och sjukanmälde mig för ikväll, känner att penicillinet och allt jobbande har börjat ta ut sin rätt så ikväll ska jag vara ledig så är jag förhoppningsvis peppad för jobb imorgonkväll istället.

Vad mer då? Jo, träffade Jessica och lilla Benjamin på stan, så ska nog ta och gå ut och ta en promenad med dom lite senare. De va så himla länge sen som vi umgicks så de ska bli mysigt.

Nu ska jag dock ta en dos penicillin och vila ögonen i 10 minuter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback