What's up with that?

Datum:2009-07-24 / Tid:09:34:43
Kom igen nu.. var har ni tagit vägen? Jag ser ju att ni läser men era kommentarer lyser med sin frånvaro. Seså, jag skulle behöva lite uppmuntran idag faktiskt, så gör mig nu lite gladare.

Jag ska strax kila iväg mot jobbet, och för en gångs skull är jag allt annat än sugen på just det, kan bero på att jag vaknade 4 imorse och var pigg som en mört, och sen kunde jag givetvis inte somna om. Nu däremot känns de som att jag sprungit stockholms maraton, jag är helt slut! Men men, jag jobbar bara tills 14.

Imorgonkväll blir det sushi och vinkväll (läs: angelica ska dricka vin medan jag ska dricka öl) med kära Angelica från jobbet. De ska bli grymt roligt! Då ska vi planera lite också inför våran vandring som vi ska göra uppe i fjällen i Augusti.

Ha en finfin dag allihopa.
Kram!

Kommentarer
Louise

Va kul med vandring :) Vart ska ni gå? Jag och en kompis var uppe och vandrade mellan Abisko och Kebnekaise för några år sedan. Väldigt trevligt! Och en hel del skavsår ;)

2009-07-24 / 10:44:31
http://systerlouise.blogg.se/
Johanna

Bilden är från när vi skulle på Bellas 20-års fest :)

2009-07-24 / 18:57:50
http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback