You got to be kidding!

Datum:2009-07-26 / Tid:14:28:00
Jag hoppas (och ber till alla högre makter) att Per verkligen kommer hem på tordag annars kommer jag bli tokig på riktigt! Nina hörde precis av sig och berättade de att de blivit problem med J:s hemresa, och därmed blir ju jag orolig att de kommer bli problem med Pers också. Men jag ska försöka att inte elda upp mig alltför mycket innan jag vet säkert. J skulle höra av sig senare till Nina, så då kanske jag vet lite mer.

Håll tummarna nu förfan!

Nu ska jag åka och jobba, och jag är inte alls sugen på det just nu..! Men de är bara 6 timmar så de ska man väl klara av hoppas jag.

Jag hör av mig sen.

Kommentarer
Sandie

tack.. men finns inte så mkt mer att säga. jag orkar inte mer.

2009-07-26 / 17:17:24
http://trasbella.blogg.se/
Nina

Jag tror absolut att per kommer få komma hem! jag tror dom säkert vill ha hem han så han får vila lite! har fortfarande inte hört något.. men det går som sagt inte så fort haha :)

2009-07-26 / 21:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback