1 år ♥

Datum:2009-06-28 / Tid:20:24:33


Idag för ett år sedan blev jag och Per "tillsammans" eller vad man nu ska kalla de. De var i allafall då vi "bestämde" att nu får de vara nog, vi är ju ett par så varför inte säga de högt. De var efter en rätt rolig diskussion som vi bestämde de, de var mycket "nämen alltså, vad skulle du säga om någon frågade om du va singel" och väldigt mycket "typ singel eller typ upptagen"

Vi har då haft ett år fyllt av massvis med kärlek, omtanke, lycka och fjärilar i magen. Vi känner och beter oss minst lika nyförälskade som vi gjorde förra året, om inte lite mer! De känns helt ofattbart att man kan vara så här lycklig, de är en obeskrivlig känsla som jag önskar att alla får uppleva. Dock önskar och hoppas jag att vi nästa år kan säga att vi inte varit ifrån varandra lika mycket som vi varit i år, men de tror jag. Lite saknad går ju bra, men inte så här mycket hela tiden..

Ikväll ska vi först fira med pizza, och lite senare ska vi korka upp våran dyrchampagne och skåla lite extra för våran fina och speciella kärlek! ♥

Kommentarer
johanna

Då får man ju säga grattis=) Hoppas ni får många lika lyckliga år tillsammans=)

Kramis

2009-06-29 / 09:10:59
http://busungarnasmamma.blogg.se/
Fru Evelina

grattis på er små turturduvor!

ni är SÅ fina tillsammans!!



kramar

2009-06-29 / 17:28:54
http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback