Brunett? Blond? Slingor?

Datum:2009-06-10 / Tid:23:35:03
Guess what, på fredag så är det äntligen dags för mig att fixa till håret! Dock vet jag ännu inte vad jag ska göra exakt, men jag försöker sakta men säkert ta reda på det. Jag skulle gärna vilja ha eran hjälp också! Det som jag har funderat på själv är att ljusa upp hela håret och inte göra några superljusa slingor, utan mer bara ljusa upp i någon gyllenbrun färg kanske och så ha lite slingor i det också. Vad tror ni? Eller ska jag göra massvis med ljusa slingor så det ungefär kommer se ut som jag hade förut? Det som är problemet med det är ju då att jag måste slinga det igen om ett par veckor och sånt kostar pengar. Eller ska jag bara köra på mörkt, eller är de alldeles för trist?

Hjälp mig lite här nu va!

 

Ja, första bilden är för två år sedan och den andra för två helger sedan. Jag hade ingen när jag hade någon mellanfärg, och tror aldrig riktigt att jag haft en snygg sådan heller. Så kanske dags nu? Hjälp.

Appropå klippningen så kommer de enbart bli lite toppning och lite uppklippning, inget mer, jag odlar numera ett långt, fräscht och snyggt hår.

Kommentarer
johanna

¨Hej där. JAg tycker nog du ska behålla din mörka färg då det är skitsnyggt på dig! Skulle själv vilja mörka håret men det ser inte lika naturligt ut på mig som det gör på dig. Hör av mig sen så fort jag vet ngt om resorna. Kramis

2009-06-11 / 07:36:53
http://busungarnasmamma.blogg.se/
Fru Evelina

du är ju då supersnygg i allt, så gör det du känner för mest =)



kram

2009-06-11 / 10:29:14
http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback