Febrig.

Datum:2009-06-21 / Tid:13:41:14
Per står och lagar mat och medan han gör de så sjunger han "jag har världens bästa tjej" om och om igen. Sött va? Ibland lyckas han minsann! Ibland ändrar han texten lite efter humör, så ibland är jag inte bäst utan näst bäst. Ja, när han har en ego-dag alltså.

Nä, huvva vad jag yrar. Men jag har faktiskt åkt på en rejäl förkylning så jag mår allt annat än prima. Igårkväll hade vi ju folk här på lite grillning och öl. Dock så smällde de bara till och så blev jag knallröd i ansiktet och så vips hade jag feber. De var ingen höjdare kan jag ju meddela. Idag mår jag då ännu sämre också, men min älskling tar hand om mig så gott han bara kan så de känns ju åtminstone bra. Jag har tagit rätt mycket hostmedicin också så han är nog lite rädd att jag ska svimma eller något, så de är rätt sött när han frågar varannan minut hur jag mår och om jag känner mig yr.

Nä, nu ska jag fortsätta kurera mig i soffan i min älsklings varma famn..

Kommentarer
johanna

Krya på dig gumman. Tur att mannen din är hemma o kan pyssla om dig.

Kram

2009-06-21 / 17:59:29
http://busungarnasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback