Fint litet brev.

Datum:2009-06-15 / Tid:22:55:39
   

Kolla in de här söta brevet som låg i min brevlåda när jag kom hem ifrån jobbet! De va urgulliga Nina som hade skickat ett långt brev och så en bild som hon tog på mig, henne och Sandra när vi va uppe i Kalix på testhelgen i början av maj. Jag blev så himla paff, och framförallt glad, kunde inte låta bli att skratta när jag såg bilden eftersom jag minns hur jäkla roligt vi hade! Sen vet jag att jag har två underbart roliga år framför mig med dessa två damer.

Tills vidare hänger bilden på kylskåpet och varje gång jag går förbi den så ler jag och känner sån enorm glädje över livet och min otroligt ljusa framtid! Härligt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback