Första dagen!

Datum:2009-06-03 / Tid:22:04:34
Åh, första dagen har gått så himla bra, över all förväntan! Fast de här är ju något som jag jobbat med tidigare så kände igen de mesta men det är några saker som man måste träna på och sen komma in i rutinerna. Men jag är då inte orolig. Det var bara en gång som de körde ihop sig, men då ringde jag Lasse, han som jag jobbade med på mitt förra jobb (ni vet på Linus jobb) han lät lite förvirrad först men han hjälpte mig.

Jag är i allafall helt slut nu, och mina fötter stinker som koskit. Men jag är ändå glad! Jag har till och med hunnit att prata med Per ikväll, blev så överraskad och lycklig när jag hörde hans fina röst i telefonen. Imorgon är de faktiskt bara två ynka veckor kvar tills vi ses, de känns helt galet faktiskt, veckorna har bara flugit iväg.

Nä nu ska jag fortsätta äta någon kanelbulle som mamma varit förbi med, sen ska jag slänga mig i sängen och förhoppningsvis somna inom två minuter. Imorgon börjar jag kl. 11 och jobbar till 17, och efter de ska jag direkt och kolla fotboll så de kan bli lite inlägg imorgon.

Natti!

Kommentarer
Fru Evelina

vad skönt att det gick bra idag!!

och det är verkligen snart som din per kommer hem igen =)



kram!

2009-06-04 / 18:34:54
http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback