Inte lika risig längre..

Datum:2009-06-23 / Tid:11:41:03
Förlåt för den här bedrövligt dåliga uppdateringen men har varit så sjuk de senaste dagarna så har knappt orkat prata eller äta. Men idag mår jag mycket bättre! Igårkväll somnade jag i Pers knä kring halv åtta och jag sov ända tills kl tio imorse, och jag har inte hostat en enda gång. Igår trodde jag inte ens att jag skulle orka jobba idag men jodå minsann.

Eftersom jag har varit frånvarande så har jag ju inte ens visat er bilder ifrån midsommar men de kommer alltså nu istället. Vi ser lite halvmongo ut på vissa bilder men de bjuder vi så gärna på, helst Per!

           

Kommentarer
Sandie

haha :D Tur vi inte är på samma fester längre ;) Nej men de är så jävla snygga, riktigt bra köp av oss båda!!

2009-06-23 / 17:09:11
http://trasbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback