Lång helg med trubbel.

Datum:2009-06-08 / Tid:07:28:00
Godmorgon!

Nu har det varit dålig uppdatering igen, men har haft himla dåligt med tid eftersom jag har haft fullt upp hela tiden. Men nu ska jag försöka ta igen lite. Dock inte exakt just nu, eftersom att jag sitter och äter frukost och snart ska iväg på jobbet. Men senare!

Helgen har då varit helt fantastisk, länge sedan som jag haft så kul faktiskt! De är inte jag som har hamnat i trubbel så ni vet det, utan min kära vän Anna-Lena, men den historian tar vi senare. Hon är då helt otroligt på att hamna i problem och göra det ännu värre. Nåväl, igår var jag på fotboll också, och de var bortslängd tid och pengar. Efter fotbollen så for jag till Lenis och klippte henne och som belöning köpte vi pizza, hur gott som helst.

Nä nu måste jag skynda på lite.. Jag har kort dag idag så jag är hemma innan ni ens hunnit läsa de här kanske.
Ha en bra dag i allafall, och ta hans om varandra!

Kommentarer
johanna

NEj du, jag hinner läsa innan du kommer hem eftersom det är en av de saker jag gör först vid frukosten=) HA de bäst

Kram

2009-06-08 / 07:44:10
http://busungarnasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback