Mina stora tjej!

Datum:2009-06-05 / Tid:21:20:25


Linus, minns du när hon var ett sådant här litet pyre?

Idag fyller min och Linus lilla älskling Saga hela 3 år! Det känns som att tiden bara sprungit iväg. Var det inte i förra veckan som jag, Linus och Lotta körde ner till Lund och hämtade henne? Lilla gumman, jag minns de så väl, jag körde och var halvt panik över alla vägarbeten och så satt lilla Saga därbak i buren och pep. De rann även från hennes ögon så Linus satt och sa hela tiden "aaaw hon gråter, och skriker var är min mamma" lägg också till en bebisröst.

Hon är så fin mitt lilla hjärta! Men till sommaren/hösten har jag faktiskt tänkt att åka och hälsa på henne så jag får gosa lite med henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback