Nu är det dags..

Datum:2009-06-12 / Tid:09:32:41

.. Idag ska jag äntligen klippa och slinga mitt hår. Klippa är väl att ta i när jag bara ska toppa igenom det men men. Fast jag vet ännu inte exakt hur jag ska göra med håret men hade tänkt att hon som ska göra de ska komma med lite förslag så får vi se. Jag misstänker att de kommer bli lite slingor i allafall sen utöver de är de blankt. Men snyggt lär de nog absolut bli!

Efter att jag är klar hos frisören så ska jag nog promenera upp till stan (är ju i princip i stan redan men jaja) och kolla på studenterna. I år har jag ju faktiskt några vänner som går ut, det är rätt märkligt förra året visste jag knappt någon som gick ut men i år när de är yngre så har jag flera stycken. Jaja, så kan de va! Nästa år kommer jag nog inte känna någon förutom min kusin då.


Nä nu ska jag pallra mig iväg. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback