Söndagstråk.

Datum:2009-06-14 / Tid:15:32:36
Ja, som ni redan vet så ogillar jag söndagar, men man måste ändå ta sig igenom dagen vare sig man vill eller inte. Jag ska då i allafall på fotboll och slå ihjäl några timmar. Egentligen är jag alldeles för trött men måste ta mig ut genom dörren känner jag annars blir jag tokig. Men vinner inte BBK idag så kommer jag bli skogstokig och då är de definitivt sista gången som jag satt min fot där den här säsongen!

Sen ikväll ska jag då bara bädda ner mig i soffan och kurera mina fötter, min rygg och mina onda blåsor som jag har i handen. Imorgon är de dags att jobba igen, fast jobbar bara 6 timmar vilket känns som en bra start på veckan.

Nä, nu ska vi strax åka.
Ha en bra och förhoppningsvis härlig söndag!

Kommentarer
Elin

Vad fin blogg du har!

2009-06-14 / 16:57:39
http://livetomelajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback