Western-bilder.

Datum:2009-06-14 / Tid:13:15:48
       

Här får ni se lite bilder ifrån igår när jag jobbade! Den första och andra bilden är innan vi började jobba, de är därför vi ser hyffsat fräscha ut fortfarande. Dock så lyckades jag bli av med min hals på just den bilden men men, så kan de bli ibland. Resten är efter att vi stängt, och då var man hyffsat trött efter att ha haft en trång korsett på sig i cirka 5½ timme. Ja, korsetterna sitter exakt lika hårt som de ser ut om inte hårdare! Sista bilden är på Ellinor precis innan vi skulle sluta, och precis efter vi hade brottats bakom baren.

Ja, nu vet ni hur jag ser ut en arbetskväll på Western Farm.

Kommentarer
Nina

jag var faktiskt där igår! men såg inte dig.. :)

nu har du faktiskt lite fuskigt när han kommer hem så snart :) jag hoppas att jonas får åka hem samtidigt! Kram

2009-06-14 / 14:56:07
http://johanssonnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback