Au natural.

Datum:2009-03-30 / Tid:11:53:52


Idag kör vi på den naturliga looken, vilket jag nästan alltid kör på i och för sig.
Jag orkar inte piffa och fixa faktiskt, men som tur var så ville håret vara på min sida idag och inte börja bråka.
Dock så är jag i stort behov att klippa mig, fast jag vet ju inte hur jag vill ha håret ännu, så låter nog bli saxen ett tag till och låter luggen växa fritt, eller lugg, de ser mer ut som en buske när jag inte plattat och fixat till den.
Men de ser väl okej ut ändå?




Nu ska jag och käka lite med mamsi, sen ut till la familia.
Sen ska jag försöka hinna ta bilder på kläderna som jag shoppade i helgen.
Ha en finfin dag.

Kommentarer
Helena

hehe "det bästa sättet att dölja att man inte har smak är att följa det senaste modet"



klockrent!

2009-03-30 / 18:51:39
http://blueragdoll.blogg.se/
Fru Evelina

du är alltid lika vacker =)

2009-03-31 / 19:57:33
http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback