I want Heidi.

Datum:2009-03-12 / Tid:23:03:08


Jag ska börja med att säga (skriva) de att jag älskar Heidi klum!
Hon är min stora favorit bland alla modeller och förebilder överhuvudtaget som är offentliga personer.
Hon är en grym kvinna som har uppnått en hel del under sitt liv men de verkar som att hon ändå har lyckats väldigt bra med att hålla hårt på sina värderingar och minnas de viktiga här i livet, där kanske inte karriären är de allra viktigaste.

Jag har velat ha den här t-shirten, ja, länge.
Nu är det faktiskt så roligt att man kan vinna den (ja, vinna, gratis) här!
Det är ju extra roligt om man vinner också, hoppas.

Kommentarer
Johanna

Åh, den där tröjan har jag med velat ha länge! Snygg as hell.

2009-03-12 / 23:35:30
http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback