Uppe med tuppen.

Datum:2009-03-16 / Tid:06:07:51
God morgon!

Här är man vaken tidigt som attans.
Annars brukar jag kliva upp mellan 8 och halv 9 ungefär så detta är lite att ta i.
Jag sitter här och kämpar med att hålla ögonen öppna och hålla händerna i rörelse över tangentbordet, vilket är svårare än man kan tro.

Det är ingen rolig morgon alls på något sätt så vill egentligen bara gå och dra täcket över huvudet och försvinna in i john blunds underbara värld.
Men men, så här är de ju alltid på måndagar, så är det bara, de vet både jag och Per.

Nåväl, på fredag blir allt desto roligare, jag längtar mycket!

Nä nu ska jag bege mig mot sängen igen eftersom mitt bodypump pass inte är förrän i eftermiddag så behöver jag ju inte kämpa mig upp om två timmar för att äta frukost, nej, jag ska sova ut och försöka njuta även fast jag saknar min älskling.


"Gumman, ska vi fortsätta ligga här och mysa, sova tills vi vaknar och bara pussas?"
Ja, älskling, jaaaa.. var är du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback