var finns ljuset i slutet av tunneln?

Datum:2009-03-30 / Tid:08:43:43
Ni får ursäkta att jag varit lite fråvarande under helgen men när Per är hemma vill jag ägna all vaken tid tillsammans med honom faktiskt.
Den här helgen speciellt också, eftersom han är hemma så få dagar och nu ska han vara borta extra länge, nästan två veckor.
Utan att överdriva eller låta "tapper" så känns det förjävligt, så fort han går utanför den där satans dörren så känns allt så meningslöst och tråkigt igen, och att veta att han inte kommer hem till helgen gör att humöret sjunker ytterligare ett snäpp.
Men men, nu är det bara att kämpa och hålla hakan ovanför marken.

Nä hörni, nu ska jag inte bli alldeles för negativ..
Idag är det ju mamsis födelsedag, så idag ska hon firas ordentligt.
Jag och Per har redan kokat ihop en present åt henne, dock är den inte fullständig ännu eller vad man nu ska säga.

Så idag blir det faktiskt ingen träning hör och häpna, men kommer träna igen det med råge de resterande dagarna i veckan, var inte orolig. Tanken är att jag ska köra bodypump tis, ons, tors och om jag hinner även fre.
Man måste ju roa sig med nånting liksom.

Nu ska jag äta lite frukost och göra mig i ordning.


Ingen glad maria här inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback