Well hello there!

Datum:2009-03-05 / Tid:18:45:35


De var nästan så att jag tappade andan när jag såg den här kjolen hos Nelly.
Om jag nu hade haft ett träd där jag odlade massa fina tusenlappar (alternativt att jag hade haft egenskapen som gör att jag skiter pengar) så hade jag klickat fortare än ljusets hastighet!
Jag hade mer än gärna haft denna fina sak till exempel på lördag.. visst hade de blivit succé?

Me like, love, want.

Men, om nu min dröm blir sann så kommer jag i framtiden att kunna köpa hur många sånna här kjolar jag vill, hela tiden. Ja, alltså kommer jag att ligga på avvärjning för shoppingberoende inom ett år, så jag vet inte om ni egentligen ska hålla tummarna eller inte?
Äsch, klart som fan ni ska hålla tummarna, jag vill shoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback