Ännu en garderobsrensning.

Datum:2009-05-20 / Tid:22:43:21
 

Min garderob har sett ut som ground zero i flera veckor nu, men i eftermiddags kände jag att "nej, nu får de vara nog" Jag hittar ingenting därinne längre och de gör att de tar mig åtminstone en halvtimme längre att klä mig varje dag och de fungerar inte. Så jag slet ut allting och började vika ihop plagg efter plagg, de tog sin lilla tid kan jag ju ta och berätta. Efter den halva evigheten så sorterade jag kläderna efter färg och så satte jag in de i garderoben igen, och visst blev de bra? Nu är de här ju bara linnen och t-shirts, resten av överdelarna är fördelade på två andra garderober. Jag har börjat inse att jag har alldeles för mycket kläder och alldeles för lite utrymme. Nu har jag säkert tre sopsäckar med kläder nere i källaren, plus en kartong och några små påsar. Men jag sparar de tills jag får en stor walk-in!

Men visst är jag duktig ändå?

Kommentarer
Helen

jag är imponerad

2009-05-20 / 23:12:39
Mamma

Jag också!!

2009-05-21 / 09:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback