En vän i stormen!

Datum:2009-05-22 / Tid:18:43:25

Jag har aldrig känt mig så ensam som när Per for iväg på sitt äventyr till Afghanistan. Då trodde jag att jag skulle sitta här hemma i 6 veckor och konstant sakna honom utan att ha en endaste själ att prata med som visste vad man går igenom. Men vilken tur att jag fick fel! Redan någon dag efter att han farit så fick jag kontakt med en sådan underbar tjej som också har sin älskade därnere, och de föll sig helt naturligt att vi började prata och stödja varandra. Sen är de ju faktiskt så att vi verkar ha samma syn på livet och allt däremellan och de underlättar ju verkligen allt. Men viktigaste av allt så hjälper vi varandra när de känns svårt och hopplöst, och det är ovärderligt!

Johanna, vi klarar de här!


Kommentarer
johanna

Åh tack vännen! Det är klart att vi klarar detta tillsammans! Hoppas verkligen vår kontakt fortsätter när deras äventyr är slut. Kram på dig o mys ordentligt med en massa onyttigt till filmen ikväll.

Kram

2009-05-22 / 19:17:10
http://busungarnasmamma.blogg.se/
Mamma

Man behöver alltid en vän i nöden. Jag tycker det är bra att ni har funnit varandra. Kan man vara ett stöd ska man vara det. Jag och pappa finns alltid för dig Maria och det vet du, även dina bröder finns och vill ditt bästa, alltid.

2009-05-22 / 21:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback