Förlåt.

Datum:2009-05-11 / Tid:12:21:36
Ja, ni vet ju att de blev lite fel under samtalet med Per igår. Jag har plågats av dåligt samvete ända sedan vi la på luren, dock fick jag ju fram en ursäkt till honom igår genom en kompis till honom. Men nyss så klickade de till på facebook och de va min älskling som skrev.. så de första jag skrev till honom var förlåt och tillbaka fick jag följande..

Per - förlåt för mig också

ska jag ringa istället???

Jag skrev bara jaaaaaaa. Så nu sitter jag här och väntar som ett litet barn på julafton. Ring telefon ring!


Kommentarer
johanna

Så härligt o få prata med honom igen. JAg får väl vänta tills kvällen kan jag tro. Vet du om han träffat på min gubbe än?

Mys m honom nu om ens det bara är ett telefonsamtal=)

Kram

2009-05-11 / 12:57:42
http://busungarnasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback