Hans närvaro.

Datum:2009-05-07 / Tid:16:12:07

Jag känner Pers närvaro i hela lägenheten, mest eftersom de inte är så länge sen han for så hans grejer är fortfarande överallt. Idag har jag ändå försökt städa så de inte är ett fullständigt kaos. Jag har dock svårt att städa undan hans kläder som fortfarande ligger i små högar i sovrummet, så de får ligga där ett tag till och sprida hans lukt och närvaro. Men imorgon ska jag städa ordentligt eftersom jag ska vara bortrest över helgen och papi ska vara här istället, då kan de ju vara roligt om de är hyffsat välstädat.


Kommentarer
Louise

De första dagarna efter min kille åkt brukade jag gå runt i hans tröjor för att kunna känna hans doft. Men sen fick jag med rycka upp mig och städa undan hans kläder från golvet..

Jag hoppas din kille blir glad över texten då ;) Den är verkligen passande! Jag ska försöka hjälpa till lite med min tankekraft ikväll :)

Ha det bra!

2009-05-07 / 16:56:50
http://systerlouise.blogg.se/
Daniel

jag fram med dammsugaren nu!

2009-05-07 / 17:36:55
http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback