Inget samtal..

Datum:2009-05-06 / Tid:23:39:34
Jag skulle ljuga om jag skrev att jag inte är besviken, men jag vet att de är mycket därnere nu när de nyss kommit dit. Han lovade att ringa om han fick tid och tydligen fick han ingen tid över idag, så jag får hoppas på att han har mer tid imorgon. Jag har åtminstone pratat med en jobbarkompis till honom över internet nu ikväll och han intygade att allt var bra och att han skulle påminna Per att ringa mig. De känns riktigt skönt att jag känner de flesta av killarna som han är med och att dom känner mig och dom bryr sig.

Jag ska sluta sitta här och deppa för mig själv, ska istället dra mig till sängen och läsa lite innan john blund kommer på besök. Imorgon hade jag tänkt käka lunch med någon av mina tjejer, vet dock inte ännu vem som ska bli mitt offer. Jag hade även tänkt kolla lite i några butiker, ska inte shoppa ihjäl mig men åtminstone försöka hitta ett par nya fräscha leggings. Sen ska jag jobba imorgonkväll, känns som en härlig omväxling. Då försvinner åtminstone några timmar av funderingar och saknad.

Godnatt hörni!
Imorgon är en ny dag med nya förutsättningar, och förhoppningsvis lyser solen.

Kommentarer
johanna

Hej igen, ja visst är det jobbigt när dem inte ringer. MAn väntar o väntar o väntar... JAg pratade med min man igår kväll och tydligen så har de många utbildningar om dagarna så det är ett tight schema redan. Hoppas din man ringer idag istället. Ha en bra dag. Tänker på dig.

Kram

2009-05-07 / 07:45:43
http://busungarnasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback