Shopping gör en lite gladare.

Datum:2009-05-06 / Tid:15:50:31
Visst är det så ibland? Nog för att ruset inte håller i sig sådär speciellt länge men de är ändå trevligt. Jag var som sagt i Luleå idag med halva la familia, vi skulle försöka hitta skor till mami vilket var lättare sagt än gjort. Men till sist så. Jag hann även springa förbi Gina tricot och shoppa lite, hade planerat att köpa en t-shirt men så hittade jag även en ring och ett halsband som var på rea och vem tackar nej till sånt?

   

Sen så for vi vidare till Blomsterlandet där mami köpte två nya blommor till oss att ha i vardagsrummet och så en ny kruka till sovrummet. Sierra slog ju sönder den vi hade innan.

 

Kommentarer
Fru Evelina

hihi ja shopping underlättar för stunden, så är det...

Smart idé det där med måttbandet tyckte jag, ser ju inte alls länge ut då!

men du, bor per nere i stockholm också eller hur är det? eller kommer ni bo tillsammans jämt sen?



kram!

2009-05-06 / 18:17:10
http://evelinas.blogg.se/
Fru Evelina

åh vad underbart!! hihi längtar för din skull nu känner jag, vet hur jobbigt det är att längta efter sin käresta :-)

2009-05-06 / 18:32:49
http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback