Soliga lördag.

Datum:2009-05-16 / Tid:17:27:41
Åh, så mycket bättre man mår när solen lyser och riktigt värmer en. Dagen har spenderats ute hos la familia eftersom att brorsan fyllde år, så släkten kom på besök också. Fast inte farmor och farfar då eftersom dom är på Mallis och glassar i två veckor.

Nu är jag då hemma igen, har precis slagit på stereon, tyvärr så har jag mest Pers dålig musik att lyssna på men de får duga tills vidare. Om ett tag så kommer Amal och Helen, sen ska väl även Joel pallra sig hitåt. Sen får vi se vilka som dyker upp, eventuellt så skulle väl brorsan och lite kompisar komma förbi, men de lär nog inte komma förrän minst halva eurovision varit. De känns i allafall som att de kommer bli en riktigt trevlig kväll, trots att min älskling är alldeles för många mil härifrån, men jag får väl åtminstone ett samtal från honom inom kort.

Nä nu ska jag ta fram en kall öl och gå ut på terassen och bara njuta.
Ha en bra kväll!

Kommentarer
Lisa gegege

Hej gumman! Nu har jag kommit på att jag kan kika på din blogg på mobilen, så nu jag jag följa dig vart jag än går ;) hihi. Puss

2009-05-17 / 18:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback