Supertrött.

Datum:2009-05-10 / Tid:23:04:34
Det är jag de! Trodde inte att jag var sådär fruktansvärt slut, men de va jag. De räckte med att jag la mig ner på soffan, inom ett par minuter så somnade både jag och Sierra. Men de behövdes nog, den här helgen har verkligen varit tuff och de har tagit på krafterna. Men gud så roligt vi har haft det! Jag har fått nya vänner för livet känns de som, och de var väl inte direkt de jag trodde när jag for dit i Fredags men så är de.

Jag bodde tillsammans med en annan tjej, Nina. Vi har haft de så himla roligt tillsammans så de är helt galet. Vi har redan massa interna skämt, och hur ofta har man de efter man känt varandra i knappt två dagar? Sen har vi Sandra som bodde granne med oss, och som var minst lika mycket i vårat rum som vi. Hon är så härlig hon också, vi alla tre klickade direkt trots våra olikheter. Så vi höll ihop hela helgen, och om vi får som vi vill så kommer vi hålla ihop i två år på skolan. Men de vet vi ju inte ännu.. Vi får se när Nina ringer och berättar att hon fått sitt brev. Är de så att vi kommer in så har jag och Nina bestämt att vi ska tatuera oss, de ni.

Jag har även hunnit med att lugna ner mig lite efter de lite konstiga samtalet med Per, efter en välbehövlig pratstund med Johanna, som sitter i samma båt som jag, och så en hälsning till Per genom en av hans jobbarkompisar så känns allt lite lättare. Jag hoppas att han ringer imorgon bara så jag får prata med honom lite igen. Ikväll har jag skrivit ett fyra sidor långt brev istället, så är de när man inte bara kan ringa när man känner för de.

Nä, nu är det dags att sova. Känns lite konstiga att sova ensam igen, har vant mig vid att ha Nina en halvmeter bort. Men jag ska väl överleva.

Natti.

Kommentarer
Anonym

du har verkligen inte kommit på det fina i livet. jag tycker synd om dig!

2009-05-11 / 17:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback