Ta-hand-om-mig-själv-kväll.

Datum:2009-05-25 / Tid:21:16:00

Den här dagen har varit allmän seg, och jag vet egentligen inte varför. Vädret har varit helt okej, humöret på något slags mellanläge och inga problem eller orosmoln. Jag förmodar att de här bara var en slags "mellandag". Imorgon blir de nog lite mer aktivitet eftersom att jag ska till Luleå med mami och storebror, han ska bland annat få min present och så hade jag tänkt kolla på en dator som jag kan ha i skolan. Okej, jag ska väl kika lite i affärer också men de blir då definitivt inga köp.. om nu inte mami helt plötsligt drar på sig spenderarbrallorna. Så vi syns i Luleå!

Jaja, jag har då nyss duschat här, smort in mig, fixat ansiktsmask och nu hade jag tänkt föna håret och lockat de lite lätt så de är snyggt tills imorgon.

Ha en toppenkväll ni också.



Jag och min "godisskål" som innehåller smaskiga hallon.


Kommentarer
Emma

Fin blogg!

Vart är din man?

Sov gott:)

2009-05-25 / 21:50:28
http://princessemma.blogg.se/
Mamma

Spenderarbrallorna har krympt i tvätten, upptäckte jag, tyvärr. Vi får se till att få en bra dag i alla fall. Gott med hallon istället för en massa onödigt äckligt socker, som är i godis.

2009-05-26 / 09:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback