Toalettbadare.

Datum:2009-05-14 / Tid:19:15:59
Våran lilla bebis Sierra råkade, mot sin vilja, ta sig ett dopp i toalettstolen idag. De sa bara plopp så var baktassarna och rumpan nere i toan, då var paniken fullkomlig kan jag bara ta och berätta. Fast värst var de nog när jag slet upp henne och hon började sprätta vidrigt toalettvatten över hela badrummet, inklusive mig. När jag berättade de för Per så höll han bokstavligt talat på att skratta ihjäl sig, fast de han tyckte var allra roligast var ju givetvis att jag var ensam hemma med henne. Ja, det är ju jag som får ta hand om skitgörat.

Nu ikväll så har jag då badat henne, vilket alltid är en rolig historia. Idag var hon dock vildare än någonsin och ville allra helst vara uppe i min famn så de slutade med att jag också fick mig en dusch, med alla kläderna på. Sen när jag skulle torka henne så ville hon minst av allt vara uppe i min famn, nej då ville hon ju givetvis springa omkring i hela lägenheten och sprätta vatten. Fast till sist fick jag henne stilla och då tog jag fram hårtorken så hon skulle torka lite snabbare, de gick bra i två minuter innan hon insåg att "nej, den här apparaten är jag ju rädd för, dags att springa" Men nu är hon åtminstone halvtorr, så nu ligger hon på sin lilla matta med en filt om sig.

Strax kommer Anna-Lena på besök, då blir det fika och eventuellt en film.

Ha en bra kväll ni också!

Kommentarer
Therez

Svar -

Jag ska ju dit i morgon och spana och om du vill kan jag köpa dem åt dig då? Bara att höra av dig så kan du svänga förbi på mitt jobb någon dag du har tid och hämta dem. :)

2009-05-14 / 19:49:42
http://www.therez.se
Fru Evelina

haha ne lilla kissen!! stackaren :-)



jaha, då kanske det blir ett liten bebis hos dig snart också?



kram!

2009-05-15 / 10:04:24
http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback