Tyst.

Datum:2009-05-06 / Tid:20:55:05
Jag ogillar när det är helt knäpptyst här hemma, eller ogillar, jag hatar det! Det finns inget bra tvprogram, vädret är för dåligt för en joggingrunda, katten sover och vägrar vakna när jag petar på henne och Per har inte ringt nånting idag. Det kan nog inte bli värre än så här. Eller jo kanske, om de inte hade funnits några sötsaker alls hemma då hade jag nog klättrat på väggarna eller suttit och skakat i ett hörn. Dock varar ju inte sötsakerna i en evighet..

Snart börjar greys anatomy och de känns som en enorm lättnad. Men då kommer givetvis katten att vakna och börja ställa till med en rad galenskap så då måste jag istället springa efter henne och skrika nej och inse att nej, hon förstår fortfarande inte vad de betyder. Typ som igårkväll, då sov hon hela kvällen och var helt lugn, sen när jag la mig i sängen och ville sova, vad händer då? Jo, hon lekar och biter med allt hon kan hitta och så springer hon omkring som en liten duracell kanin på amfettamin. Ni förstår själva att jag inte kunde somna så lätt då.

Nä nu ska jag mysa ner mig i soffan och göra mig beredd. Jag hoppas nästan att Per inte råkar ringa precis nu när det är greys anatomy, men de skulle inte förvåna mig de minsta. Självklart skulle jag ju stänga av tvn ändå, tror jag.

Ha en bra kväll nu allihopa!
Kram

Kommentarer
Louise

Haha kunde inte låta bli att skratta en stund när jag läste om din katt. Min är precis likadan! Hittar på hyss när man minst vill, speciellt tidigt på morgonen.. Hoppas din sambo ringer idag! Jag hoppas på detsamma :)

2009-05-07 / 11:50:53
http://systerlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback