Vad önskar jag mig?

Datum:2009-05-12 / Tid:17:23:29
Jag tror att Amal har frågat mig tusen gånger vad jag önskar mig tills imorgon, och jag skriver hela tiden samma sak vilket förmodligen driver henne till vansinne inom kort. Jag vill ha kärlek, resten spelar ingen roll. Men eftersom att jag var lite rädd att få en brevbomb hemskickad så skrev jag till sist att kanske ett smycke eller smink skulle vara roligt att få. Egentligen vill jag väl ha kläder i massor, smink, smycken, skor, pengar, en ferrari, ett slott och Per hemma tills imorgon. Men ja, man kan ju inte få allt.

Det är alltid lika svårt att önska sig saker när man fyller år, då kommer man inte på ett skit. Men sen ett par veckor efteråt kan man rada upp en lista på säkert 20 saker.

Men som sagt, kärlek är de jag helst av allt vill ha, och de kan jag väl få?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback