Vilken fantastisk dag!

Datum:2009-05-13 / Tid:23:36:49
Tack så jätte mycket alla ni söta, snälla, underbara människor som uppvaktat mig idag, genom bloggen och hemma hos mig! Det blev en mycket bättre dag än jag någonsin vågat förvänta mig. Jag har även fått många presenter även fast jag egentligen bara önskade mig två saker, Per och kärlek.

Imorgon hade jag tänkte lägga upp bilderna på sakerna som jag fått så ni också får se alla fina grejer. Nu ska jag däremot bara ligga i soffan ett tag med katten och sen är de dags att sova och lämna födelsedagen bakom mig för de här året.

Jag har inte saknat Per särskilt mycket idag förrän nu ikväll när jag för första gången blev helt ensam, då sköljde allt över mig igen. De kändes så tomt och tyst, men då tänkte jag på vårat långa fina samtal som vi hade tidigare ikväll och då känns allt lite lättare. Snart är han hemma igen, och både igår och idag redogjorde han nogrannt för vad vi ska göra den dagen så han äntligen kommer hem. De känns bra att fokusera på sådana roliga saker!

Nä nu ska jag försöka varva ner, imorgon ska jag upp tidigt och åka till Luleå med Amal.

Natti, och tack återigen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback