Vilken härlig fredag.

Datum:2009-05-15 / Tid:15:54:30
 

Dagen började enligt följande, kände mig lite nere och blev plötsligt väldigt medveten om att lägenheten var tyst och tom. Så då blev jag lite sentimental och saknaden efter Per kom som ett slag i magen. Men när jag väl klev utanför dörren och kände solskenet komma emot mig så kändes allt lite bättre.

Sen när jag mötte upp Ida och Johanna så blev de ännu lite bättre, även fast knuten i magen inte riktigt försvann förrän Per ringde. Då blev allt bra igen, och han överöste mig med kärlek när han hörde att jag hade en lite konstig och dålig dag. De är härligt att vi känner varandra så bra så vi vet exakt hur ska vi muntra upp varandra och få den andra att må bra.

 

Efter lite fönstershopping så mötte jag och Ida upp Amal, och så promenerade vi hem till mig och satte oss på terassen med lite fika.

Nu har dock flickorna åkt hem och jag hade bara tänkt ta de lugnt, städa undan lite inför imorgon när alla tjejerna ska komma hit.

Kommentarer
Therez

Hej hej! Tyvärr hittade jag bara de trosorna i stl 34 idag så jag kunde inte fixa några åt dig! :(



Trevlig helg!

2009-05-15 / 20:19:59
http://therezz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback