G Ä S P!

Datum:2009-11-19 / Tid:10:24:36
Godmorgon!

Jag ber om ursäkt i förväg för mitt klagande, men jag är så trött och sliten! Inatt har jag i allafall sovit hyffsat gott och bara vaknat för toabesök en enda gång. Dock så har jag fruktansvärt ont i kroppen idag och allra helst i ryggen och i det knät som jag slog i igår när jag jobbade. Men idag mår åtminstone huvudet lite bättre och de gör en hel del, de värsta som finns är väl huvudvärk? Det har så himla dålig effekt på hela kroppen och då mår man som dåligt oavsett.

Men jag tror faktiskt helt ärligt att min kropp verkligen längtar efter Per nu och det är därför som jag mår konstigt och inte kan sova ordentligt på nätterna. För vem tror ni jag drömmer om de korta stunderna som jag väl kan sova? Jo, Per! Det är verkligen dags nu för honom att komma hem känner jag, han behövs mer än någonsin här. De ska bli otroligt skönt att få hem honom om två veckor och få börja leva ett normalt liv tillsammans utan att behöva oroa sig för IEDs, talibaner och beskjutningar. Jag har till och med sagt till honom att när han kommer hem ska vi ha en hel månad utan snack om Afghanistan och allt som hör till RPGs, IEDs, talibaner, patruller och allt annat skit. När jag sa de så skrattade han bara och sa "bara en månad?? då är de ju lugnt, får jag prata hur mycket jag vill om det sen?" Knäppskalle. Tråkigt nog ser de ju just nu ut så att han kommer att åka tillbaka till Afghanistan om cirka två år eller nånting, men de får man väl ta. Tills dess kanske talibanerna tänkt om och valt en annan bana, typ.. en godisfabrik?

Nä, nu ska jag äta lite frukost och sen ska jag åka ut till storheden med halva la familia.

Ha en toppenfin dag och ta hand om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback