Nya skor!

Datum:2009-11-04 / Tid:17:34:32
Tihi, när vi var upp till Ikea i förrgår så hann jag även att springa in på skopunkten och haffa ett par snygga stövlar. Jag har ju bara ett par svarta att ha nu i vinter så tänkte få mig lite variation och de blev dessa! Visst är dom fina?? Idag invigde jag dom och de är inte bara hur jäkla snygga som helst utan också bekväma. Nu vet jag ju i allafall vilka skor som jag kommer bo i, speciellt eftersom att jag inte direkt kommer vilja ha högklackade och ja, min garderob består ju till största del av det.

 

Kommentarer
Anonym

Dom var snygga, jag hade också nå liknande stövlar när jag väntade min son och jag skulle till varje pris ha don även fast jag inte kunde få av mig dom själv sen, hehehe. min mor skrattade varje gång hon tog av dom åt mig =) hoppas du njuter av dom.

2009-11-04 / 21:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback