Paus.

Datum:2009-11-12 / Tid:09:36:45
Godmorgon.

Det blev en konstig och småjobbig kväll igår. Per ringde i allafall tillsist och han mådde.. bra, åtminstone fysiskt. Det är så hemskt de som inträffat därnere så vet knappt vad jag ska skriva eller hur jag ska uttrycka mig. Enda jag egentligen kan skriva är att jag tänker på de skadades anhöriga, och jag ber till högre makter att de ska repa sig. Skänk dom en styrkande tanke ni också, de behövs! Värst av allt i de här är väl att killarna hade två ynka veckor kvar av sin tjänstgöring därnere, och så händer de här. De finns verkligen ingen rättvisa!

Jag ska nu äta lite frukost och sen bär de av till jobbet, ska bli skönt att få tänka på något annat ett par timmar. Vi får se hur mycket uppdatering de blir sen. De känns som att jag måste tänka på annat och koncentrera mig på den personen som behöver mig.

Ha en bra dag nu!

Kommentarer
Nella

Jag vet det är extremt hemskt när man läser sånt som händer i affe. En av mina närmaste vänner är där nu och var i samma område när det hände. Tack gode gud är han oskadd men chockad. Men tankarna var hos honom igår och alla andra soldater, även per!



P.s Grattis till bebben i magen!

2009-11-12 / 11:22:03
http://babynella.blogg.se/
Ida

Även om min pojkvän också mår bra så var gårdagen bland de värsta dagarna när han befunnit sig där nere.



Tänkte bara berätta att nu finns det att köpa gula bandet - stöd våra utlandssvenskar hos bla www.fredsbaskrarna.se

2009-11-12 / 13:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback