Ajajajajaj.

Datum:2009-10-26 / Tid:16:05:25
AJ!

Det gjorde väldigt ont hos tandläkaren idag kan jag ju meddela. Trots att jag hade bedövning så kändes de som att hon skar med en slö smörkniv rakt ner i hålet och grävde en liten grotta. JA, det ilade som om någon drar en vass kniv mot en tallrik! Fast jag försökte hela tiden tänka "härda ut, tänk när du ska trycka ut lill*n" och jag klarade de ju, med nöd och näppe.

Efter att tanden var lagad så belönade jag mig själv med att gå på Lindex och köpa lite bebiskläder. De blev tre par små byxor i strl 50 och 56. Sen kunde jag inte låta bli att köpa en sådan ursöt liten kofta, dock var den i strl 62 så lill*n måste tjocka till sig lite innan h*n kan ha den. Tihi! Jag kan bara inte låta bli alltså, det har blivit som en drog.

Men visst är det så att bebis behöver massvis med kläder så h*n har gott om kläder som h*n kan dregla och kräkas på..? Säg ja så jag slipper få dåligt samvete.

Kommentarer
Jennie

Ja! =) Va skoj att du/ni ska ha barn, jag vet att vi inte dragit jämt alls men jag är ändå här inne och kollar läget=) Lycka till med graviditeten,att bli förälder är det största som finns! Och ja..det gör ont så in i **** att föda men heelt klart värt det!=)

2009-10-26 / 20:48:35
http://elonmakaron.blogg.se/
Fru Evelina

ja! :-)

2009-10-26 / 22:38:46
http://happilyeverafter.se
Frida



Hej och grattis! Att bli mamma är något helt fantastisk som inte går att beskriva med ord!! Visst är det så att barnet behöver mycket att kräkas och dreggla på men du kommer att få MASSOR med kläder också! Du kanske inte gör som jag men jag gick iallfall och glutta på sakerna jag köpte hela tiden. Jag tittade, veck dem, höll upp dem, veck dem igen, tvättade dem och veck på nytt... så mycket att jag hann bli less på det som jag köpte tidigt. Och en annan sak: gör inte samma misstag som jag gjorde när jag köpte ett helt gäng med underbara kläder som sedan inte passar till årstiden då bebis anländer ;D.. haha!



När är BF förresten?

Lycka till med graviditeten!

2009-10-27 / 09:11:30
http://mobilblogg.se/FridaL
johanna

Visst är det så vännen=) Framför allt bodys går åt i mängder då man kanske får ett litet kräkbarn... Man kan ju hitta små mjuka hakklappar som kan vara bra när de kräks o dreglar mkt som skyddar kläderna lite. Kan vara ett bra tips kanske... Ditt paket lyfte verkligen min dag vännen och nu äntligen börjar jag känna att det snart är det dags istället för att känna att det bara är drygt. Känner nästan lite panik då det är mkt som ska hinnas med innan bebben kommer. Vi ska ha en snickare här på måndag som ska sätta upp en vägg till så vi får ett eget rum till den lille. Sen ska det handlas ngn byrå, tvättas kläder, packa väskan och inreda rum m.m. och det är bara 6 veckor kvar=) Njut vännen med den lill* i magen då tiden går så fort ( även om jag varit en gnällfia denna ggn). Hoppas du får en bra dag.

Kram i mängder=)

2009-10-27 / 10:15:58
http://busungarnasmamma.blogg.se/
elin

Uuusch va hemskt! Hatar att gå till tandläkaren! :/

2009-10-28 / 10:56:20
http://eloons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback