Är man sugen så är man..

Datum:2009-10-18 / Tid:22:05:41

.. Så är det faktiskt ibland! Ikväll när jag kom hem efter middagen ute hos la familia, så fick jag ett enormt sug efter choklad. Eftersom att jag inte äter choklad så är det ju ett ganska stort problem som de inte finns särskilt många lösningar på, för att vara exakt ett och de är att baka något som innehåller kakao. Jag försökte trycka tillbaka suget med två clementiner men det var som att de gav eld i baken till mitt chokladsug så hade inget annat val än att släpa mig till köket och hitta ett enkelt recept med choklad. Efter en snabb titt i en av mina 45 st olika kokböcker så bestämde jag mig för att göra de absolut enklaste, förutom att åka och köpa en då, chokladbollar! Så nu ligger de en hel tallrik full med små chokladbollar och bara väntar på mig och min chokladhungriga mage. Men vill ni veta det ironiska i min lilla historia? Precis när jag var klar med att rulla dom så kom de ett ihärdigt illamående över mig och de har ännu inte släppt vilket betyder att jag nog inte kommer kunna äta några ikväll. Det är irriterande! Men men, desto mer smaskigt tills imorgon tihi.

Ojsi, de blev ett väldans långt inlägg om enbart chokladbollar men så kan de bli ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback