Bortbjuden på middag.

Datum:2009-10-23 / Tid:16:45:58
Jag har inte sådär jätte mycket tid att sitta här egentligen men tänkte ändå slänga in ett litet inlägg innan jag beger mig mot Luleå för att äta middag med Pers familj. Hans syskon är just nu hemma på besök så då tänkte jag passa på att hinna träffa dom, och så ville de se magen så blir väl att visa upp sig lite tihi. De ska faktiskt bli väldigt trevligt att komma iväg lite och träffa dom, speciellt nu när Per är iväg. Annars blir de ju som bara att åka dit när han är hemma, men nu jäklar!

Idag har jag även irrat runt lite på stan med mami, har skickat iväg paket och så har jag pratat med mäklaren som ska fixa så vi får våran drömlägenhet. De ser väldigt ljust ut i nuläget men allt kan ju hända! Men om allt går som det ska så har vi våran underbara trea i början av februari, håll tummarna söta ni.

Jag ska nu fixa till mig lite innan kära svärmor och Pers systrar kommer hit och hämtar mig. De kommer nog ett inlägg senare ikväll när jag är hemma igen. Tills dess får ni ha det så bra och hoppas ni får en mysig fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback