Bruschetta!!!

Datum:2009-10-24 / Tid:22:40:06
Oh lord! Jag har inte haft några överdrivna sug efter någon speciell sak eller maträtt. Men nu jäklar har även denna asteroid av sug lyckats pricka in mig och min lilla mage! Det började tidigare idag när jag var uppe i kalix, kom på mig själv att jag satt och tänkte halvt maniskt på bruschettan som vi åt till förrätt igår i luleå. Sen när jag kom hem övergick det till något som kan liknas vid panikartat beteende så fort jag tänkte på det knapriga lantbrödet med tomater..! Det kanske inte låter så farligt, men ja, det är verkligen inte trevligt alls. Det kryper i hela kroppen på mig och även fast att jag har ätit så kurrar magen som om den inte fått mat sen i förrgår. Om inte detta går över snart eller åtminstone lindras så kommer jag bli tvungen att åka land och rike runt (läs:statiol) och leta upp lite lantbröd.

Gissa vad jag ska äta imorgon.. Det kan nog vem som helst räkna ut, till och med Linda Rosing om hon fick lite betänketid.


EXAKT HUR JOBBIGT TROR NI DET ÄR FÖR MIG ATT KOLLA PÅ DEN HÄR BILDEN??????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback