Ibland har vi roliga diskussioner.

Datum:2009-10-19 / Tid:18:27:14
Vem har sagt att man alltid pratar om gulligulliga saker när man är ett x antal tusen mil ifrån varandra och inte kan prata hela tiden? Det gör då inte jag och min älskling, det gör vi faktiskt väldigt sällan och i princip aldrig över internet. Jag satt och småskrattade nyss när vi skrev till varandra på facebook och våra diskussioner, de enda vi pratade om var ansökningar till nbg, ks, fs och befattningar hit och dit. Men å andra sidan så tycker jag att de är bra när man som flickvän försöker engagera sig lite och har kunskap om ens sambos yrke. På så sätt vet Per att han kan prata med mig om sådana här saker och jag förstår och är lite insatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback