Medalj till min hjälte.

Datum:2009-10-06 / Tid:18:17:26
Sammanlagt 122 Nato-medaljer delades ut till svenska och finska skyttesoldater under tisdagen.

Idag fick älsklingen sin första medalj för sin insats nere i Afghanistan. Han förtjänar hur många medaljer som helst, och de gör även de andra killarna i gruppen. Den här nato-medaljen fick dom för att de varit mer än 30 dagar i en nato-ledd mission. På medaljen står det fina budskapet, 'I fredens och frihetens tjänst'

Det börjar närma sig hemresa nu för min älskling, och ingen är nog gladare än jag över det! Fast än är det cirka 2 månader kvar, men jag tror att tiden kommer gå fort. Sen ska han ju faktiskt bara vara hemma, och det är något som jag knappt kan förstå när jag tänker på det! Men nog fasiken ska de bli skönt med en riktig vardag tillsammans. Jag längtar!

Kommentarer
malin

Åhå se där :)

Va roligt att han kommer hem snart, så ni får rå om varandra rejält :)

2009-10-06 / 18:22:01
http://gabson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback