Cupcakes, mumsis.

Datum:2009-09-24 / Tid:17:48:03

Kan ni gissa vad jag och Per håller på att baka just nu..? Helt rätt, cupcakes! Det är min stora favorit, som de flesta säkert redan vet. Det ska bli så gott att sitta och smaska på några sånna ikväll tihi. Okej, vi ska bjuda la familia också, på nån i allafall, inte många.

Idag har vi då varit ute på äventyr och försökt hitta en passande lägenhet och vi har nu några bra alternativ så vi får se vad de blir i slutändan. De är ju aldrig lätt de här med att flytta och först och främst hitta nånstans att flytta till. Vi har även shoppat loss lite idag eller shoppa loss är nog fel ord men vi shoppade lite åtminstone. Jag köpte tre böcker, varav en till älsklingen. Sen hittade jag en ursnygg marinblå vinterjacka som var på halva reapriset, så den kostade ynkliga 125 kronor. Ni ska få se bilder! Jag lovar, ni ska få se även fast att jag lovat bilder nu i flera veckor känns de som, men de kommer.

Dags att baka igen..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback