Gräv ner stridsyxan.

Datum:2009-09-30 / Tid:11:27:25

Jag har nog kommit in i en helt ny (och underbar) fas i mitt liv, och där finns de inte plats för intriger och meningslösa bråk. De känns skönt att man kan gräva ner stridsyxan, och inte känna att man fortfarande har agg. De krävs ju inte alltför mycket faktiskt för att vara trevlig, och faktiskt inse att man kanske hade fel förut. Fast detta gäller inte alla, men jag tror att personen som jag syftar på känner sig träffad.

Jag ska sluta lägga ner min energi på människor som inte ger mig nånting, då kommer jag nog fortsätta må så bra som jag gör idag.

Jag tycker att du ska göra likadant!


Kommentarer
Fru Evelina

vad bra att du blivit mer harmonisk i dig själv och kommit fram till så kloka tankar!

man bör verkligen inte lägga energi på sånt som ger negativ energi tillbaka!!



ja du, man fattar liksom inte att magen kan bli så här stor men ändå känns det hur naturligt som helst... You´ll see!



kramar

2009-09-30 / 16:42:21
http://happilyeverafter.se
emma

tänk om fler skulle tänka som dig :)



Läste Evelinas kommentar nu blev jag nyfiken med "You´ll see" är du gravid?



Kram

2009-09-30 / 17:26:18
http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback