Skinande rent.

Datum:2009-09-16 / Tid:15:29:29


Idag har jag varit duktig som tusan. Jag har dammsugit, dammtorkat, skurat, plockat undan och sorterat i alla skåp. De har tagit sin tid men nu är jag färdig, ja okej, jag ska damma av mattorna och sen är jag helt färdig! Om man räknar bort att jag ska ha tvättstuga imorgon dvs, men de fixar jag snabbt. Nu är jag i princip helt slut och soffan är skönare än någonsin. Sen kan de bero på den lunch som jag och mami åt idag också, men den håller jag tyst om tihi.

Nåja, nu ska jag kolla lite tv och sen fixa de sista, och så ska jag ta en lång dusch!

Vet ni? Imorgon kommer min älskling äntligen hem!

Kommentarer
johanna

så skönt för dig vännen. Det behöver ni båda nu och jag hoppas allt löser sig som ni vill=)

KRam på dig

2009-09-16 / 19:49:55
http://busungarnasmamma.blogg.se/
Anonym

Duktig brud! Själv räknade jag ut att jag hinner städa innan han kommer hem så jag och hunden flydde ut till mamma och pappa :)

Va kul att han kommer hem, hälsa han

2009-09-16 / 19:54:18
http://gabson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback