Mini rodini.

Datum:2010-04-06 / Tid:22:22:19

Mini Rodini - Panter Body Blå

Jag måste ju visa er vilken fin body lillbus fick häromdan av min kära kusin och hennes lilla familj. Hon hade hittat den på Åhléns i Stockholm när hon reste upp hit. Jag kunde ju inte låta bli att försöka hitta fler små plagg från mini rodini och nu är jag fullkomligt såld! De har inte bara fina kläder utan också ett budskap bakom kläderna.

"Med en dröm om en bättre värld startade Minirodini sitt klädesmärke. I denna värld skulle alla får vara sig själva - där skulle det inte spela någon roll om du var flicka eller pojke. Budskapet skulle vara kärlek och drömmen fred. Resultatet blev könsneutrala, softa unisex unisexplagg till sköna ungar!"

Vill ni också kika på lite mini rodini plagg så kan ni kolla här!


Kommentarer
Anki

spännande det är och se när liten tänker att hitta ut hos dig :)

2010-04-07 / 12:34:20
http://ankihansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback